Serwis

Serwis skanerów Dokumentowych

 

Jest to kolejna z naszych mocnych stron. Wykonuje go grono fachowców z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy magazyn części zamiennych, zużywalnych a także skanerów zastępczych, z których klienci mogą korzystać przy zawarciu odpowiedniego kontraktu serwisowego.

 

Kwalifikacje z zakresu naprawy skanerów zdobywane są na szkoleniach technicznych u światowych producentów skanerów, takich jak Kodak Alaris, Fujitsu, Panasonic, Canon. Certyfikaty tam zdobyte uprawniają nas do świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego skanerów dokumentowych. Odbiorcami są  wymagający użytkownicy skanerów dokumentowych z sektora bankowego, administracji publicznej, firmy logistyczne, firmy archiwistyczne, lub po prostu korzystający z tych urządzeń na co dzień.

 

Serwis skanerów dokumentowych świadczymy na terenie całego kraju. Obsługa serwisowa najczęściej obejmuje odpowiednie dla klienta czasy reakcji serwisu a także okresowe konserwacje skanerów w siedzibie użytkownika - opcja On Site.  Dzięki odpowiedniej umowie klient jest w stanie zabezpieczyć się przed przestojami w ciągłości pracy spowodowanymi awariami sprzętu.

 

Zapewniamy krótkie czasy reakcji Serwisu Technicznego oraz możliwość podstawienia skanera zastępczego -  przy wykupieniu opcji EXCHANGE

 

Gwarantujemy czas skutecznej naprawy, zapas części eksploatacyjnych, oryginalne części zamienne od producenta oraz szybki Serwis Interwencyjny na terenie całego kraju. Dla naszych klientów dostępne jest również w godzinach pracy telefoniczne wsparcie techniczne HOT LINE,  gdzie można zasięgnąć natychmistowej porady specjalistów i często od razu zdiagnozować przyczynę wystąpienia problemu.

 

Nasza propozycja to kontrakt Serwisowy „SZYTY NA MIARĘ”

 

W oparciu o wieloletnie własne doświadczenie i doświadczenia zebrane przez producentów skanerów zaproponujemy Ci optymalny serwis dla Twojego skanera. Dobierzemy odpowiedni rodzaj opieki serwisowej dopasowany do Twoich potrzeb oraz procesu skanowania, który wykonujesz.

możesz zdecydować się na

 

- same okresowe konserwacje

- serwis Exchange w opcji  :  X / Y – Z

 

X – Czas podjęcia interwencji serwisowej od momentu zgłoszenia usterki

Y - Czas skutecznej naprawy ( w serwisach EXCHANGE )

Z -  Ilość planowych wizyt konserwacyjnych w okresie trwania umowy serwisowej

 

Wezwij serwis jeżeli:

 

  • Skaner przestaje działać
  • jakość obrazów jest niezadowalająca
  • skaner zwalnia pracę
  • skaner długo się inicjuje
  • chcesz zapewnić ciągłość pracy


Zgłoszenie serwisowe:

 

Zgłoszenie serwisowe można do nas wysyłać bezpośrednio używając przycisku na stronie w zakładce "SERWIS" lub wysyłając mail na adres serwis@skanserwis.pl

 

W treści należy podać:

 

  • Model i producenta skanera
  • Wiek skanera (lub w miarę możliwości jego przebieg)
  • Lokalizację
  • krótki opis występującego problemu
  • Kontakt do siebie

 

Nasi technicy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.