Serwis skanerów Dokumentowych
Jest to kolejna z naszych mocnych stron. Wykonuje go grono fachowców z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy magazyn części zamiennych, zużywalnych a także skanerów zastępczych, z których klienci mogą korzystać przy zawarciu odpowiedniego kontraktu serwisowego.
Kwalifikacje z zakresu naprawy skanerów zdobywane są na szkoleniach technicznych u światowych producentów skanerów, takich jak Kodak Alaris, Fujitsu, Canon, Epson. Certyfikaty tam zdobyte uprawniają nas do świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego skanerów dokumentowych. Odbiorcami są wymagający użytkownicy skanerów dokumentowych z sektora bankowego, administracji publicznej, firmy logistyczne, firmy archiwistyczne, lub po prostu korzystający z tych urządzeń na co dzień.
Serwis skanerów dokumentowych świadczymy na terenie całego kraju. Obsługa serwisowa najczęściej obejmuje odpowiednie dla klienta czasy reakcji serwisu a także okresowe konserwacje skanerów w siedzibie użytkownika - opcja On Site. Dzięki odpowiedniej umowie klient jest w stanie zabezpieczyć się przed przestojami w ciągłości pracy spowodowanymi awariami sprzętu.
Zapewniamy krótkie czasy reakcji Serwisu Technicznego oraz możliwość podstawienia skanera zastępczego - przy wykupieniu opcji EXCHANGE
Gwarantujemy czas skutecznej naprawy, zapas części eksploatacyjnych, oryginalne części zamienne od producenta oraz szybki Serwis Interwencyjny na terenie całego kraju. Dla naszych klientów dostępne jest również w godzinach pracy telefoniczne wsparcie techniczne HOT LINE, gdzie można zasięgnąć natychmistowej porady specjalistów i często od razu zdiagnozować przyczynę wystąpienia problemu.
Nasza propozycja to kontrakt Serwisowy „SZYTY NA MIARĘ”
W oparciu o wieloletnie własne doświadczenie i doświadczenia zebrane przez producentów skanerów zaproponujemy Ci optymalny serwis dla Twojego skanera. Dobierzemy odpowiedni rodzaj opieki serwisowej dopasowany do Twoich potrzeb oraz procesu skanowania, który wykonujesz.
możesz zdecydować się na
- same okresowe konserwacje
- serwis Exchange w opcji : X / Y – Z
X – Czas podjęcia interwencji serwisowej od momentu zgłoszenia usterki
Y - Czas skutecznej naprawy ( w serwisach EXCHANGE )
Z - Ilość planowych wizyt konserwacyjnych w okresie trwania umowy serwisowej
Wezwij serwis jeżeli:
- Skaner przestaje działać
- jakość obrazów jest niezadowalająca
- skaner zwalnia pracę
- skaner długo się inicjuje
- chcesz zapewnić ciągłość pracy
Zgłoszenie serwisowe:
Zgłoszenie serwisowe można do nas wysyłać bezpośrednio używając przycisku na stronie w zakładce "SERWIS" lub wysyłając mail na adres serwis@skanserwis.pl
W treści należy podać:
- Model i producenta skanera
- Wiek skanera (lub w miarę możliwości jego przebieg)
- Lokalizację
- krótki opis występującego problemu
- Kontakt do siebie
Nasi technicy skontaktują się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie.
Informacja nt. serwisowania skanerów firmy Panasonic:
Firma Panasonic z końcem 2022 roku zamknęła dział produkcji skanerów dokumentowych. Wiąże się to m.in. z zakończeniem wsparcia technicznego oraz brakiem dostępu do części zamiennych.
Mając na uwadze powyższe i w trosce o zachowanie najwyższej jakości wykonywanych przez nas zleceń serwisowych, zmuszeni jesteśmy do zaprzestania świadczenia usług dla skanerów marki Panasonic.
SKANSERWIS Sp. z o.o. sp.k. - Autoryzowany Serwis Kodak Alaris