Warunki Promocji dotyczącej rozszerzonej gwarancji na wybrane urządzenia Fujitsu przez firmę SkanSerwis Sp. z o.o.
- Podstawowy okres gwarancji producenta na urządzenia Fujitsu wynosi 12 miesięcy licząc od udokumentowanej daty sprzedaży.
- Towar zakupiony w okresie 01.10.2018 – 30.06.2019 podlega promocji i jego gwarancja zostaje rozszerzona do 24 miesięcy.
- Promocja obejmuje poniższe modele skanerów Fujitsu:
fi-7140, fi-7240, fi-7160, fi7260, fi-7180, fi-7280, fi7460, fi-7480
- Gwarancja obowiązuje na skanery zakupione u autoryzowanego dystrybutora SkanSerwis.
- Zgłaszanie sprzętu na gwarancji odbywa się drogą mailową serwis@skanserwis.pl, lub drogą telefoniczną +48 22 836 02 76
- Ujawnione w okresie Gwarancji wady będą usuwane w przeciągu 14 roboczych od przyjęcia wadliwego towaru. Termin ten może być wydłużony jeżeli zachowanie go jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od SkanSerwis , np. gdy naprawa wymaga importu części z zagranicy.
- Gwarancji nie podlegają:
- urządzenia uszkodzone przez użytkowanie niezgodne z ich przeznaczeniem.
- urządzenie którego dokument zakupu, sticker lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano lub zatarto, a także plomby są uszkodzone lub nieczytelne (zmienione, zatarte, zamazane).
- uszkodzenia mechaniczne urządzeń wynikające z nieumiejętnego użytkowania.
- wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, a w szczególności wynikłe z samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych w urządzeniu.
- uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia wynikającym z nadmiernej eksploatacji lub pracy w niewłaściwych warunkach, niedbałością klienta lub stosowaniem urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
- materiały eksploatacyjne ( części zużywalne)
- Każde reklamowane urządzenie serwis sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli urządzenie jest sprawne SkanSerwis może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem urządzenia.
- Uszkodzone urządzenie należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu oraz szczegółowym opisem uszkodzenia do siedziby SkanSerwis.
- Koszt wysyłki i ubezpieczenia na czas transportu urządzenia do naprawy ponosi Klient, transport naprawionego sprzętu do klienta (po wykonaniu naprawy) następuje na koszt SkanSerwis. Sprzęt może być także odebrany bezpośrednio w siedzibie firmy SkanSerwis.
- Procedura reklamacyjna nie obejmuje instalacji urządzenia i konserwacji.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji SkanSerwis może obciążyć Nabywcę kosztami ekspertyzy.
- SkanSerwis zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki Gwarancji nie będą działać wstecz.
Ograniczenie odpowiedzialności firmy SkanSerwis
SkanSerwis wyklucza wszelkie roszczenia wykraczające poza wyraźnie wymienione w niniejszych warunkach, o ile w myśl prawa danego kraju firma SkanSerwis nie jest do nich zobowiązana. W szczególności dotyczy to praw do odszkodowania za niespełnienie warunków umowy, odszkodowania za straty następcze spowodowane brakami, utraconego spodziewanego zysku, szkody powstałe podczas transportu, które nie zostały zgłoszone w terminie 3 dni od przyjścia towaru. Utraty danych i informacji w następstwie czynności naprawczych lub szkód powstałych wskutek przestojów w pracy.
Warunki Promocji dotyczącej rozszerzonej gwarancji na wybrane urządzenia Fujitsu przez firmę SkanSerwis Sp. z o.o.
- Podstawowy okres gwarancji producenta na urządzenia Fujitsu wynosi 12 miesięcy licząc od udokumentowanej daty sprzedaży.
- Towar zakupiony w okresie 01.10.2018 – 30.06.2019 podlega promocji i jego gwarancja zostaje rozszerzona do 24 miesięcy.
- Promocja obejmuje poniższe modele skanerów Fujitsu:
fi-7140, fi-7240, fi-7160, fi7260, fi-7180, fi-7280, fi7460, fi-7480
- Gwarancja obowiązuje na skanery zakupione u autoryzowanego dystrybutora SkanSerwis.
- Zgłaszanie sprzętu na gwarancji odbywa się drogą mailową serwis@skanserwis.pl, lub drogą telefoniczną +48 22 836 02 76
- Ujawnione w okresie Gwarancji wady będą usuwane w przeciągu 14 roboczych od przyjęcia wadliwego towaru. Termin ten może być wydłużony jeżeli zachowanie go jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od SkanSerwis , np. gdy naprawa wymaga importu części z zagranicy.
- Gwarancji nie podlegają:
- urządzenia uszkodzone przez użytkowanie niezgodne z ich przeznaczeniem.
- urządzenie którego dokument zakupu, sticker lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmieniono, zamazano lub zatarto, a także plomby są uszkodzone lub nieczytelne (zmienione, zatarte, zamazane).
- uszkodzenia mechaniczne urządzeń wynikające z nieumiejętnego użytkowania.
- wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, a w szczególności wynikłe z samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych w urządzeniu.
- uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia wynikającym z nadmiernej eksploatacji lub pracy w niewłaściwych warunkach, niedbałością klienta lub stosowaniem urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
- materiały eksploatacyjne ( części zużywalne)
- Każde reklamowane urządzenie serwis sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli urządzenie jest sprawne SkanSerwis może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem urządzenia.
- Uszkodzone urządzenie należy dostarczyć w oryginalnym opakowaniu oraz szczegółowym opisem uszkodzenia do siedziby SkanSerwis.
- Koszt wysyłki i ubezpieczenia na czas transportu urządzenia do naprawy ponosi Klient, transport naprawionego sprzętu do klienta (po wykonaniu naprawy) następuje na koszt SkanSerwis. Sprzęt może być także odebrany bezpośrednio w siedzibie firmy SkanSerwis.
- Procedura reklamacyjna nie obejmuje instalacji urządzenia i konserwacji.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji SkanSerwis może obciążyć Nabywcę kosztami ekspertyzy.
- SkanSerwis zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki Gwarancji nie będą działać wstecz.
Ograniczenie odpowiedzialności firmy SkanSerwis
SkanSerwis wyklucza wszelkie roszczenia wykraczające poza wyraźnie wymienione w niniejszych warunkach, o ile w myśl prawa danego kraju firma SkanSerwis nie jest do nich zobowiązana. W szczególności dotyczy to praw do odszkodowania za niespełnienie warunków umowy, odszkodowania za straty następcze spowodowane brakami, utraconego spodziewanego zysku, szkody powstałe podczas transportu, które nie zostały zgłoszone w terminie 3 dni od przyjścia towaru. Utraty danych i informacji w następstwie czynności naprawczych lub szkód powstałych wskutek przestojów w pracy.